Obsługa recepcji

Recepcja to miejsce, które stanowi pierwszy kontakt gościa biznesowego z naszą firmą. Pełni rolę reprezentatywną, informacyjną, a także komunikacyjną, jako pierwsze źródło informacji i kontaktu Klienta z wizerunkiem firmy. Dlatego bardzo ważnym jest wyselekcjonowanie i przeszkolenie pracownika odpowiedniego na to stanowisko. To ważne, aby recepcjonista był osobą kompetentną oraz komunikatywną.

HR PROGRESS  w ramach swoich usług proponuje także profesjonalną obsługę recepcji. Naszych pracowników charakteryzują umiejętności interpersonalne, asertywność oraz wysoki poziom kultury osobistej. Nasz pracownik będzie nie tylko godnie reprezentował Państwa placówkę, zadba również o właściwą komunikację, prawidłowy obieg korespondencji oraz ochronę interesów firmy.

Przykładowy zakres pracy:

  • Wprowadzanie zamówień i dystrybucja dostaw:
    • artykuły biurowe; roznoszenie artykułów po biurze (sale spotkań, pomieszczenia z drukarkami)
    • artykuły spożywcze
    • kanapki, przekąski, woda itp..
  • Obsługa przesyłek (przyjmowanie i nadawanie): kurier; poczta , taxi
  • Otwieranie drzwi, wydawanie kart dostępu i ich kontrola; odbieranie telefonu stacjonarnego, kontrolowanie skrzynki mailowej
  • Przyjmowanie kandydatów do pracy, gości i zaprowadzanie ich do pokojów spotkań
  • Wydawanie voucherów na taksówki i przyjmowanie użytych
  • Rezerwowanie sal konferencyjnych na zewnątrz
  • Rezerwacja hoteli dla gości z zagranicy
  • Archiwizowanie dokumentów firmowych (skanowanie, układanie w segregatorze)
  • Przekierowanie zgłoszonych problemów związanych z budynkiem do zarządcy nieruchomości (przecieki itp.)
Wirtualne biuro
Teraz również pełna obsługa adresu rejestracji firmy!